mylifematters.blogg.se

Min viktnedgÄng frÄn 150-75 kg , den börja 27 maj 2020

Socker Socker

Publicerad 2020-05-18 04:39:33 i AllmÀnt,

💔Sockerberoende💔
 
Ja mÄnga tror att mÀnniskor som Àr sockerberoende misslyckas pga dom har dÄlig karaktÀr. Men sÄ Àr det inte.
 
Det Àr den delen av hjÀrnan som alla beroenden sÀtter igÄng. Ingen skulle nÄgonsin underminera en knarkare och deras beroende. Men det Àr samma del i hjÀrnan som sÀtts igÄng.
 
Ja idag har jag gjort iordning vatten pÄ morgonen, annars dricker jag alltid ALLTID colazero pÄ morgon eller redbull bero för att kunna vakna och mÀtta min beroende hjÀrna. Skulle vara gott med en godis oxÄ . Hela tiden tanken pÄ socker....socker .....socker.....
 
 
 
 
Men idag .....
 
Idag dricker jag vatten , kÀnns sÄ konstigt .... naket och overkligt. 
 
Men om du bara visste hur mycket jag har lĂ€ngtat för att bryta denna vana, men beroende Ă€r inte lĂ€tt att bryta. Jag ska klara denna dag đŸ’Ș
 
NU börjar jag med 1 liter vatten pĂ„ förmiddagen 🙈
 
Let`s goo

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela